Sidor

fredag 10 december 2010

Värme i vinterkylan

Jag försöker gå en promenad i dagsljus varje dag. Jag försöker att göra roliga saker. Jag försöker att låta bli att tänka på jobbet. Fast det sista misslyckas jag ganska kapitalt med, vilket är mitt stora dilemma generellt. Jag "lever" mitt jobb och glömmer det riktiga livet, det som jag borde vara mest rädd om och tacksam för.

Eftersom jag var en aning "dysterkvist" vid de senaste kurstillfällena såg jag inte riktigt det positiva i kursen heller. Men jag känner värmen från er kursare, (och från Linda och Victoria förstås), och uppskattar det verkligen! Tack!
Jag ser fram emot att träffa er i januari och grämer mig över att jag missar era redovisningar i nästa vecka. Hoppas det går bra för er alla! Julkramar översändes härmed till hela bunten.

2 kommentarer:

  1. Det låter klokt med en behandling av ljus och roliga saker. Låt det ta tid!
    Våra presentationer ska ju filmas så kan ta del av dem senare. Julkram på dig med!

    SvaraRadera
  2. Vi saknade dig verkligen, nu i veckan och det är klart att du missade mycket fantastiskt. Alla är ju så himla duktiga och kreativa.
    Hoppas du tar hand om dig och får en riktigt skön jul och struntar i allt du inte har lust med.
    God Jul och kram från Anna-lena E-m

    SvaraRadera