Sidor

torsdag 14 april 2011

Jante igen, fast bara lite

Jag skulle visa min Photostory-film om "att skriva sig till läsning med dator" för arbetslagskamraterna i måndags. Skulle filmen funka i deras ögon? Kan jag använda den framöver?
Jag hade turen/oturen att få med ett helt annat arbetslag och dessutom rektorn på samma möte. Och av någon anledning kändes det jättejobbigt och jag bad nästan om ursäkt för att jag tog deras tid i anspråk. Knäppt!
Men tydligen är filmen okej, eftersom det blev visning för förskoleklassens föräldrar redan dagen därpå. Jag fick också förfrågan om att lägga ut den på skolans hemsida, men där är jag nog allt lite snål trots att det var smickrande. Den ska in på MIN hemsida först. Om jag publicerar den på YouTube blir den ju allmängods. Fast det kanske också är bra? Råd mottages tacksamt!

Måste bara fila lite till på den där sävliga speakerrösten.

4 kommentarer:

  1. Skriv tydligt att det är du som gjort filmen och att du har erfarenhet av detta arbete (det tror jag framgick av filmen) och dela den på YouTube - på så sätt blir filmen en del av din CV samtidigt som du delar med dig och sprider budskapet!

    SvaraRadera
  2. ...och "den där sävliga speakerrösten" passar perfekt!

    SvaraRadera
  3. Din film är riktigt bra! Kul att de är intresserade.

    SvaraRadera
  4. Ni är snälla ni. Kicka Jante i baken bara ;-)

    Elisabeth - så fort några små detaljer fixats får du länken.

    SvaraRadera