Sidor

torsdag 14 april 2011

mmm...

Hur ska detta gå? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta med på min resurssida? Hjärnan går för högvarv och jag försöker göra trettioelva saker samtidigt.

Att leta en bra bild att ha som toplist på hemsidan är ju inte heller gjort i en handvändning. Som jag har letat! Men nu äntligen tror jag att jag fick till en bild som är vacker (i mina ögon i alla fall) och som samtidigt har en symbolisk betydelse för mig.

Förra veckan hade jag bestämt mig för att arbeta i Wix. Den här veckan arbetar jag i Weebly. Men va fasiken... Det är ju det pedagogiska innehållet som är viktigt, inte om jag är en fena på att göra hemsidor i det ena eller andra programmet. Eller? Nästa vecka kanske bjuder på nya möjligheter...

Dessutom har jag köpt en egen domän, men fattar inte hur jag ska använda den. (Sådant ska man nog egentligen inte skriva om för då visar man ju offentligt hur lite man kan. Fast den typen av prestige är det ett tag sedan jag släppte.) Supporten skrev att det är något fel på Telias webmail som gör att jag inte kan logga in på domänen. Surt med de pengarna, men det var ingen större förmögenhet så vi har nog råd med mat ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar