Sidor

onsdag 9 februari 2011

Lärare lär lärare

Det är så roligt att få prova på alla de nya program kurskamraterna har testat. Åh, vilka goda pedagoger det finns. Och vilka jobbiga elever! Själv tillhör jag kategorin elev som helst sitter långt bak i klassrummet och gör sådant som ingen ska se. Lite för fort, lite för mycket och till viss del inte alltid så uppmärksam som man skulle önska. Måns och Lars har synpunkter på det förstås! Men jag vet att jag alltid var tyst och lydig när jag själv gick i skolan, och tycker att jag med ålderns rätt kan våga testa själv. Det är ju så vansinnigt roligt! Idag störde jag väl ingen i alla fall?

Tyvärr missade jag Annes och Cecilias lektion på förmiddagen. Jag var verkligen nyfiken på både Wordpress och Webbstjärnan.
Både Pixlr och Wix var roliga program, som jag säkert kommer att använda mig av framöver. Framför allt Pixlr lockar mig, eftersom Photoshop är för dyrt och jag känner ett behov av att arbeta med bilder. Båda grupperna var fantastiskt duktiga på att lära oss de här verktygen. Tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar