Sidor

torsdag 10 februari 2011

Vilket tempo!

Bestämde mig, efter lite vånda, för att sitta med i gruppen som skulle få en snabbkurs i Dreamweaver. Jag är glad att jag gjorde det, men nu är jag helt slut. Här var det koncentration från första sekund och banne mig inte tid för något eget trams! (Just det behövde undertecknad få känna på!) Det var ett högt tempo och jag kan ju med bästa vilja inte påstå att jag kan ett dugg om programmet, men jag hängde med i alla fall.
Det var kul att prova på och ger ju fantastiska möjligheter, kanske jag ska använda det i skapandet av min egen resurssida.
Nu börjar idéerna till den sidan trilla ner, en efter en. Maria gav mig en pärla att grunna på, när hon berättade om sitt projekt att skapa ett arbetslag med IKT-profil.

Nu blir det till att arbeta disciplinerat ett tag framöver för att hinna med alla nya arbetsuppgifter och redovisningar. KUL! Hoppas att min förebild vill ställa upp på en liten presentation bara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar