Sidor

torsdag 9 september 2010

alltid en början

Jaha, förhoppningsvis har jag lyckats med att skapa en ny blogg nu. Ännu vet jag inte riktigt hur jag ska använda den här sidan, men förhoppningsvis klarnar det vartefter.


"IKT" står i alla fall för lärarlyftskursen jag haft förmånen att påbörja den här veckan.
"Lite till" blir kanske en del om arbetet i skolan.


Jag blir lite överväldigad av den här kursen.
Igår snurrade det bara i huvudet av alla intryck och alla nya människor. Hur ska lilla jag klara av den här utbildningen? Nästan alla verkar ju ha gått en massa datorutbildningar och här kommer jag som bara är självlärd!

1 kommentar:

  1. Det verkar inte vara så jättesynd om dig! Syftar på katten i knäet..... Jag har kämpat halva dagen med läxan. Till slut lyckades jag skapa två bloggar: en för IKT och en privat som ska handla om rosor, växthus, inredning och sånt.
    Jag fortsätter med profiler och länkar imorgon.

    SvaraRadera