Sidor

onsdag 6 oktober 2010

Skaparglädje hemma

Idag var jag bara tvungen att testa mina nyvunna kunskaper i Photo Story så fort jag kom hem. Vilket fantastiskt roligt program och bara att ladda ned! På drygt fem minuter (så lätt programmet är att använda!) hade jag skapat en ny presentation - när mina barn gör köttbullar. Till detta lade jag Queens "We are the champions..." och min lycka blev fullständig när jag fick till musiken perfekt! Jaja, det var verkligen inget mästerverk, varken bild- eller textmässigt - men ändå...
Glad i hågen visar jag detta för mina barn. Sonens reaktion: Mamma! Vad har du för problem? (Till saken hör att han är 14 år och bara road av sina egna skämt.) Dottern säger: Jag förstår verkligen inte vad som är kul? (16 år och MYCKET svårroad.)
Mitt "problem" är att jag har väldigt mycket barnasinne kvar och att det här verkligen är roligt och dessutom ser proffsigt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar