Sidor

fredag 22 oktober 2010

Sömnlös

I natt kan jag av olika anledningar inte sova. Vad gör man då? Jag gav i alla fall upp sömnförsöken och satte mig vid datorn. Antar att det är ganska vanligt, eller? Hittade Elza Dunkels forskningsblogg, där hon den 21 oktober skriver om en ny forskningsrapport. Med tanke på våra uppgifter både om etik på Internet och medievanor hos barn, låter det synnerligen aktuellt. Elza Dunkels forskningsblogg NÄTKULTURER.

Jag vill tacka er alla för två fantastiska dagar på utbildningen! Fullmatat med intryck och avtryck...
Nu tror jag dessutom att vi har börjat lära känna varandra på riktigt. Mycket roligt!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Det är härligt lyxigt att veta att man har ett år att förkovra sig och möta spännande kollegor. Tack för en proffsig presentation som berörde!

    Bra jobb!
    /Måns

    SvaraRadera