Sidor

torsdag 11 november 2010

Tom i skallen

Jag sitter med uppgiften om "bilden av min verksamhet" framför mig och är helt tom på idéer. Hur i hela fridens namn ska jag få ihop detta? Jag hade en tanke om att bara använda två bilder av ytterligheterna i min klass just nu, men jag vet verkligen inte om det håller för 15 minuter. Dessutom ska det vara inspirerande! Näe, där försvann det uppslaget väldigt långt ner i soptunnan. Det blir till att tänka lite till...

Pular lite med min nya startnyckel i stället.

4 kommentarer:

  1. Hej du, nu tycker jag du går för långt, ditt huvud är väl allt annat än tomt?! Lägg det åt sidan och vila en stund då brukar det gå bättre!

    SvaraRadera
  2. Tack kompis! Inser att det ska mogna långsamt den här gången.

    SvaraRadera
  3. "Skönt" att höra att även andra kan köra fast....

    Kämpa på!

    SvaraRadera
  4. Känns skönt att inte vara ensam. Kan ändå inte låta bli att tänka, är jag rädd att göra "fel"?
    /A-L E-m

    SvaraRadera